Mijn besluit

Vorig jaar heb ik besloten dat het leven dat ik leefde op geen een vlak gezond was, dus heb besloten dat geheel te veranderen. Maar je kunt niet alles tegelijk, dus ben begonnen door rust en regelmaat terug te bouwen in me leven. En daar hoort ook eten bij.En dit laatste is een ernstige struikelblok voor mij, want als je kijkt waar ik vandaan kom dan mag ik nu trots op mezelf zijn.

Ik at namelijk helemaal niet meer.Ik werd misselijk van eten alleen de geur al. Ik eet nu elke avond maaltijd.Maar de ochtend en middag maaltijd is nog al problematisch.Ik werk er elke dag aan, maar door s’avonds weer te eten ben ik nu wel 9 kilo aangekomen. Maar loop nu weer tegen het volgende probleem aan, dat ik s’avonds na mijn avond eten weer honger krijg. Dus mijn lichaam neemt nu verkeerde tijden aan dus er is nog genoeg om aan te werken

Ik ben begonnen met koken,en niet uit pakjes alles moet vers zijn. En moet zeggen ik vind het heerlijk, meer smaak meer vitamine. en toch na een jaar heb ik het idee dat er nog dingen zijn die anders moeten, want een hoop kwalen zijn er nog steeds zoals me darmen ,vermoeidheid, migraine, en ook dit wil ik verbeteren.

Ik kwam met puur toeval bij een filmpje over suiker en daar schrok ik van. En ben meer onderzoek gaan doen. Laten we eerlijk zijn ook ik heb kritisch naar mijn leven gekeken, en ik neem ook meer suiker tot me dan nodig is. Suiker bij de thee,koffie enz… Dus heb toen besloten dat ik ook ga proberen zonder suiker te gaan leven ik heb me ingeschreven bij een introductie cursus ik eet suikervrij want je moet ergens beginnen en ik begin dus op 3 januari

Ik schrijf hier mijn bevindingen,vorderingen,recepten en gevoelens op voel je welkom om me te volgen

Geef een reactie

