Het begin is er

Ik ben niet zo van het halve werk, dus ben gisteren maar meteen begonnen met koekjes bakken. Eerst met appelstroop maar deze waren zurig en aangebrand. Poging twee maar gemaakt met een klein beetje honing verplaats appelstroop, en die zijn gelukt. Ik weet dat dit niet geheel suikervrij is, maar het begin is er.10846263_1512177489057206_8080434923555502456_n
De eerste proevers waren er al snel, maar die vonden het niet zo. en zien het nut van suikervrij ook niet zo. Maar tot mijn verbazing was vanmorgen het bord half leeg.
Ik hen niks gezegd, en alleen gevraagd aan mijn twee jongste of ze koek mee hadden genomen, en of dit lekker was. ja hoor heerlijk. hahaha mooi ik zeg niks.
Liep gisteren dus voor de koekjes door de winkel te struinen, maar nu kijk ik bewuster op de etiketten en het is schrikbarend waar allemaal suiker in zit. Het gaat een hele klus worden maar we gaan ervoor.

 

fijne dag allemaal

Geef een reactie

