Het aftellen is begonnen

Kan bijna niet wachten nog 6 dagen te gaan en dan gaat de cursus beginnen,
Ik heb er zin in en hoop dat het leerzaam zal zijn.

Moet wel stiekem bekennen dat ik al bijna helemaal suikervrij ben.
De enne keer doet het gezin wel meer de andere keer niet maar denk dat hun er straks stiekem toch instromen want wie kook of bakt er dan

Met boodschappen doen let ik op alle etiketten of er geen suikers in zitten en al die andere E-nummer bende.maar wat mij wel erg opvalt is dat het af en toe echt heel duur is.Maar ik zoek dan gewoon even door voor een vervanger of dat het ergens anders goedkoper is

En ook zelf bakken heeft een voordeel want nu weet ik wat ik eet, en dat al die extra toevoegingen die we niet nodig hebben er niet in zitten.

Vandaag granola gemaakt

image

Het rook heerlijk in huis.

Met kerst heb ik er zoveel mogelijk opgelet dat het suikervrij was,Soms kom je er niet onderuit. Maar merkte wel dat als ik er niet onderuit kwam dat ik meer at dan nodig was.
En dat heb ik niet als ik suikervrij eet het was voor mij een openbaring,
Maar misschien ook omdat ik er nu ook op let

Wens jullie nog een paar fijne dagen toe

Geef een reactie

