De officiële start

Vandaag is de cursus begonnen.
Nog niet zoveel meer geleerd dan ik al wist, maar voor een leek toch erg verhelderend. Veel informatie en leuke opdrachten met waarom je suikervrij wilt gaan leven, en wat je wilt bereiken.
Dat was voor mij al duidelijk ik wil nog  gezonder gaan leven dan ik al deed, en hoop geheel of gedeeltelijk van mijn lichamelijke klachten af te komen

image

Vandaag wel weer lekker veel fruit gekocht zoals ananas, peer, banaan,advokado en mango vind het heerlijk om de dag te beginnen met een smoothie.
Doordat ik moeite heb met eten in de ochtend, ben ik hiermee begonnen en dat gaat erg goed.
Dus we gaan morgen zien welke we gaan maken, ik denk dat het er een word met rauwe chocolade. Heb er nu al zin in

Geef een reactie

