5 dagen in de cursus

Ik leer een hoop niet alleen over voeding.
Maar ook over etiketten lezen,wat het doet met je als je geraffineerde suikers eet.
maar ook hoe mijn lichaam er op reageerd nu ik het dus niet meer eet.
Ik had voor dat ik begon met suikervrij te eten veel last van migraine ik ging  gemiddeld 3 à 4 keer per week gevloerd van de hoofdpijn.
Ik heb een prikkelbare darm syndroom
Die elke dag ervoor zorgde dat ik erg opgezet was,en me veel pijn gaf.
Ik klop het af maar het is weg en hoop ook zeker dat het weg blijft.
Ik voel me langzaam weer fitter worden en ben niet meer zo moe, maar dat kan ook komen omdat ik beter eet. Ik voel me goed en daar ging het mij om en als bonus ben ik ook wat afgevallen.
Met boodschappen doen heb ik geen moeite meer het gaat me steeds makkelijker af.
Alleen het bakken is nog af en toe moeilijk, dat ik recepten nodig heb.
Hoop dat ik dat ook snel onder de knie heb.
Via de facebook groep houden alle cursisten elkaar op de hoogte over producten en hoe hun het ervaren.
We steunen elkaar als we het moeilijk hebben of als we het even niet meer weten.
Ik ben blij met deze stap die ik gemaakt heb,zou niet meer terug willen naar me oude leven.

One thought on “5 dagen in de cursus

Geef een reactie

