Vordering

van de week in een emotionele rollecoster gezeten.
Dus een terugval… het eten was moeilijk maar wel suikervrij, heb voornamelijk alleen avond eten op .
Kreeg het niet binnen Maar ook niet de tijd genomen.
Terwijl ik weet dat ik minimaal 3 maaltijden moet hebben.
Merk het wel meteen ben loom en niet vooruit te branden.
Maar we zijn weer terug met goed eten.
Zo merk je maar weer hoe snel je terugvalt .

Ben volop aan het lezen en informatie aan het vergaren , heerlijk gezonde recepten zoeken en uitzoeken wat sommige fruit of groentens voor je lichaam doen.

Ben lekker op weg heb weinig moeite met boodschappen doen of het geen suikers eten/drinken en ja ik heb het in huis staan, want ze doen hier niet allemaal zo mee als ik doe en dat hoeft ook niet. al moet ik zeggen dat er steeds meer hoor, dat wil ik niet zit suiker in. maar iedereen hier in huis is vrij om te kiezen in hoever ze mee willen doen.
Ik ga niemand dwingen en dat gaat goed ze zijn meer geïnteresseerd in wat ik bak/kook en hoe ik dat doe. vind het leuk te zien dat het ze steeds meer willen weten over suikervrij.

Dit was het weer even voor nu

Gegroet Angelique (Lieka)

One thought on “Vordering

Geef een reactie

