Vordering 2

Het is alweer effe voor ik wat geschreven heb maar ben van de week even niet instaat geweest om te schrijven.
Werd woensdag getroffen door een zware migraine aanval die me echt even goed plat heeft gelegd
Mijn eigen medicatie werkte niet waardoor ze me letterlijk plat hebben gespoten wat een heerlijk gevoel als je geen pijn meer voelt
De volgende dag gesprekken met de huisarts over de medicatie
Heb nu andere medicatie maar dat gaat hem dus niet worden, want gisteren was het weer zover en het werkte niet
Dus het word waarschijnlijk zelf spuiten En daar komt het probleem ben als de dood voor naalden

Het suikervrije is bijna alsof ik niet anders gewent ben
Ben blij dat ik eraan begonnen ben
Ben lekker aan het bakken en koken
Ik geniet ervan en krijg er meer energie van.
Nu gaan ook mijn kinderen er strenger mee om. Daar ben ik heel blij mee want wat zijn ze druk de laatste tijd. twee van mijn kinderen hebben ADHD maar slikken geen medicatie omdat ik dat echt bende vind.
Dus letten op wat ze eten en drinken en dat gaat goed hoor
Thuis eten en drinken ze net als mama buitenshuis letten ze erop.

Heb weer lekkere baksels gemaakt zoals lekkere repen en koekjes die ik binnenkort hier zal plaatsen

Gegroet Angelique (Lieka)

Geef een reactie

