Appeltaart maar dan anders

En nu moet ik gaan uitleggen hoe ik deze heb gemaakt.
Heb deze uit de losse hand gemaakt dus zal een schatting maken en omdat ik geen geraffineerde suiker eet heb ik deze gemaakt met palmsuiker
En wat is hij lekker

image

Wat heb je nodig:

*2 appels
*Citroensap van halve citroen
*Kaneel
*havermeel
*Palmsuiker
*Filodeeg
*Ei

Wat heb ik gedaan:

Oven vast voorverwarmen op 190 graden. Snij de appel in blokjes
Sprinkel de citroen erover. voeg de kaneel ,palmsuiker,havermeel toe en roer dit door elkaar
Doe 1 eetl van de appel in de Filodeeg en rol deze op, een beetje eiwit op de uit einde om het dicht te plakken
30 minuten in de oven daarna met het overgebleven ei de rollen besmeren en meteen suiker met kaneel erover strooien en dan nog even 5 min in de oven

Gegroet Angelique (Lieka)

Geef een reactie

