Hoe gaat het nu

Hoe gaat het nou?
Ik heb me ups en downs zoals iedereen maar merk dat ik lichamelijk een beetje stil staat maar daar in tegen geestelijk maak ik hele grote stappen. ik ben rustiger en laat dingen niet zoveel meer aan me vreten. En nu zal je denken wat heeft dat te maken met je suikervrije leven nou op het moment dat ik gezonder ben ga leven ben ik dat niet alleen in de vorm van suikervrij gaan doen maar heb ook mijn leven veranderd door meer aan mezelf denken maar vooral de 3 R ‘ en terug te krijgen rust,regelmaat en reinheid
En dat gaat me goed af
Ik merk een rust en dat bevalt me goed
Door regelmatig te eten en 3 keer in de weer te trainen hoop ik ook mijn lichaam weer terug te krijgen maar het is niet altijd makkelijk omdat ik nog steeds een berg energie mis maar heb goede hoop dat dit ooit ook terug komt. De aanhouder wint zeggen ze toch nou ik geef niet op.
Ik eet nu elke ochtend een smoothie met noten,zaden,2 stuks fruit en groenten s ‘ middags crackers met zoveel mogelijk erop als het maar gezond is en in de avond een lekkere maaltijd maar geen aardappels of witte rijst en daar tussen door eet ik als ik trek heb rijstenwafel en probeer zoveel mogelijk water te drinken.
Ik train nu veel squats en mijn buikspieren  en zie maar heel langzaam mijn lichaam veranderen  maar elke verandering is een vooruitgang toch
Ik hoor veel mensen zeggen dat ze afvallen door het suikervrij eten nou bij mij niet en dat hoeft ook niet echt wil alleen weer in lekker in me vel zitten maar heb dan ook geen geduld daar moet ik nog aan werken
Nou dat was het weer even voor nu
Fijne avond allemaal

Gegroet Angelique (Lieka)

Geef een reactie

