Griekse tzatziki

26750b02e6423287096f89a1e7cbd501

Ook ik kom regelmatig lekkere recepten tegen Zoals deze.
Een heerlijk lekkernij als ik denk aan een warme zomerdag.
Ik ben helemaal geen winterpersoon mij te koud, geeft mij de warmte van de zomer maar.

Daar komt hij dan:

Recept

    •  1 komkommer
    • 2 tenen knoflook
    • handje bieslook
    • scheut olijfolie
    • 150 gr griekse yoghert
    • zout
    • peper

Bereiding

Snij de zaadlijn uit de komkommer
Rasp de komkommer en strooi er 1 tl zout overheen en laat de komkommer uit lekken.
Hak de knoflook en kruiden fijn en voeg deze aan de yoghurt
Voeg nu de komkommer en olijfolie toe en meng het geheel
Maak het opsmaak met zout en peper.

Gegroet Angelique (Lieka)

Bron: uitpaulineskeuken

Geef een reactie

