De nieuwe website en blog zijn een feit

Zoals ik eerder al melde was/ben ik bezig met een eigen website en blog Ik heb hier altijd met plezier geschreven en mijn recepten gedeelt maar vond dat het tijd werd om heft in eigen hand te nemen.

Maar ik kan jullie vertellen dat deze net online is gegaan .

Ik ben er nog lang niet Maar het begin is er en ben best wel trots op mezelf want als ik ergens geen verstand van heb is het wel een website in elkaar zetten maar het is me gelukt en hoop jullie hier alvast te mogen verwelkomen op

www.healthyandmore.nl of Blog.healthyandmore.nl

De mensen die deze blog al volgden zal ik uitnodigen op de nieuwe blog zo dat je op de hoogte blijft van nieuwe recepten en meer

anderen kunnen zichzelf aanmelden of stuur een e-mail met uw e-mailadres naar info@healthyandmore.nl zodat ik u kan toevoegen

wpid-screenshot_2015-02-10-18-37-26.png

Langzaam zal deze site verdwijnen

Het was me een genoegen om hier te mogen en kunnen schrijven en hoop u alle snel weer te zien bij Healthy and more 

2 thoughts on “De nieuwe website en blog zijn een feit

Geef een reactie

