Sorry maar hij is Klaar kom je ook kijken ?

Welkom foodies.

Dit is de nieuwe blog van Healthy and More.
Ik weet het is een beetje onhandig maar als ik had geweten dat het zo makkelijk was om even alles om te zetten, dan had ik dat meteen gedaan (bloos)
De andere blog voldeed niet aan de eisen die ik heb aan een blog en baalde daar zo van dat er voor mij geen andere optie was dan te kijken hoe ik de WordPress blog die ik al had weer terug te krijgen maar dan onder mijn beheer
Ben meteen de eerste die zal bekennen dat ik beter ben in koken dan in websites bouwen.
Maar We zijn er nu dus laten we er maar een leuke blog van bouwen.

Meld je Snel aan bij foodblog.healthyandmore

banner-best-food-blogs2
Bron Plaatje

Geef een reactie

